Doordat we onvoldoende van onszelf houden, reageren we vanuit twijfel vaak gebrekkig en gefrustreerd naar de ander. Het is daarom belangrijk dat we onze eigen handicaps en lastigheden met liefde accepteren en tegemoet treden. Zo kunnen we dan ook zijn naar de ander.